Lime Forms Standaard
Soms is een simpele oplossing de juiste. In gevallen waarin jullie processen alleen het meest voor de hand liggende nodig hebben, zonder extra opsmuk, kunnen onze standaardstromen goed van pas komen. We hebben een reeks formulieren ontwikkeld die voldoen aan de meest voorkomende behoeften en snel kunnen worden geïmplementeerd waar nodig.
Compatibiliteit
Desktop, Webclient, Cloud
Categorie
Communicatie
Ontwikkelaar
Lime Technologies
Talen
Engels, Zweeds
Lime forms standaardfeeds
Foutmeldingen
Open een kanaal waarop je klanten gemakkelijk problemen met producten en diensten kunnen melden. Met het foutmeldingsformulier dat gekoppeld is aan Lime CRM, worden de gegevens verzameld en wordt er een ticket rechtstreeks in het systeem aangemaakt. Dit formulier gaat ervan uit dat je Lime CRM Ticketing Management al gebruikt.
Offerteaanvraag
Offerteaanvraag is het formulier voor wie klanten heeft die weten wat ze willen. Zodra een aanvraag is ingediend, wordt een zakelijke mogelijkheid gecreëerd in Lime CRM, inclusief eventuele bijlagen die de klant heeft toegevoegd.
Neem-contact-op-formulier
Misschien wel het belangrijkste formulier, of op zijn minst één van de meest voorkomende formulieren op internet. Natuurlijk hebben we onze eigen versie ontwikkeld! Maak snel contact met geïnteresseerden via een neem-contact-op-formulier op de website, dat bij verzending direct in Lime CRM een bericht creëert waarop je actie kunt ondernemen.
Interesseformulier
Een twist op bovenstaand formulier, met de mogelijkheid om trefwoorden toe te voegen om te identificeren waar de invuller in geïnteresseerd is. Ook hier wordt een zakelijke mogelijkheid gecreëerd in Lime CRM.
Ticketing-formulier
Een algemeen formulier voor alle soorten tickets, waarbij klanten van alles zoals afbeeldingen en documenten kunnen bijvoegen. Vervolgens wordt er een actie aangemaakt in Lime CRM. Dit formulier gaat ervan uit dat je Lime CRM Ticketing Management al gebruikt.