Frictievrije flow

Elk bedrijfsproces is een investering van tijd en toewijding – maar de handtekening hoort onderdeel te zijn van de eenvoudigere momenten, vinden wij. Met e-handtekeningen als alternatief stuur je alle documenten en overeenkomsten direct naar je CRM en krijg je een notificatie zodra de ontvanger ze heeft ondertekend.

Alles verzameld op één plek

Alle documenten, aantekeningen en gebeurtenissen op één plek verzamelen is een vanzelfsprekendheid voor degenen die al van CRM gebruik maken. Met e-handtekeningen zijn je overeenkomsten hier geen uitzondering op, maar een natuurlijk onderdeel van de klantgegevens. Zorg ervoor dat er geen belangrijke informatie verloren gaat en dat er goede vooruitzichten zijn voor goede klantrelaties.

Zo werkt Lime eSign

  • Upload je documenten in Lime CRM en kies ervoor om ze te versturen ter ondertekening
  • Wijzig of voeg informatie toe aan de e-mail die naar de ontvanger van het document wordt verstuurd.
  • Verstuur aan één of meerdere ontvangers tegelijk​
  • Een ondertekend document wordt automatisch opgeslagen in Lime CRM​
  • De ondertekenaar ontvangt een kopie van het ondertekende document​
Neem contact op