Verspreide klantinformatie

Het uitgangspunt bij New Wave was, zoals bij veel andere bedrijven, dat ze informatie over hun klanten hadden verspreid – in systemen, klappers en in de hoofden van medewerkers. De wens voor een CRM-systeem kwam van de medewerkers die samen een projectgroep vormden en met de volgende doelen kwamen:

  • Betere informatiestroom in de organisatie.
  • Verzamelde klantgegevens in één systeem.
  • Makkelijk te vinden wat u zoekt.
  • Betere rapportage aan het management.
  • Beter overzicht en rapportagemogelijkheden voor de gewone verkoper.

Het project met Lime CRM startte in januari 2012 en werd in mei van datzelfde jaar afgerond. Hierna hebben de verkopers een tool gekregen om prospectussen en klanten gemakkelijk te benaderen, terwijl ze tegelijkertijd een rapportagetool hebben die helemaal werkt, van verkoper tot management.

”Lime CRM is het beste van twee werelden: een gebruiksvriendelijk CRM-systeem met geweldige mogelijkheden voor zelfontwikkeling.”

Ole-Kristian Arnesen, New Wave Noorwegen

Wilt u meer weten over de oplossing van New Wave?

Zoekbaar, meetbaar en effectief voor iedereen

Iedereen kan het bedrijf in realtime volgen en dus nauwlettend volgen hoe het bedrijf zich ontwikkelt. Dankzij de zoekfuncties vindt u altijd wat u zoekt – eindelijk heeft New Wave een gemeenschappelijk systeem voor klantenbeheer en rapportage.

  • Nu is alles op één plek verzameld – gemakkelijk toegankelijk en door iedereen doorzoekbaar.
  • Met de Lime BI add-on module krijgt iedereen een visueel beeld van hoe het bedrijf ervoor staat
  • Door een duidelijke workflow bespaart iedereen veel tijd, ongeacht de rol.

Willen jullie hetzelfde resultaat bereiken als New Wave Group?

Over New Wave Group

New Wave Group is een groeiconcern dat merken en producten voor de profielindustrie, de sport-, cadeau- en interieursector creëert, verwerft en ontwikkelt. Het concern bezit en distribueert bekende merken zoals Kosta Boda, Orrefors en Craft.