Start & de weg naar Lime

Parkd gebruikte een ander CRM-pakket waarin ze tegen beperkingen aan liepen. In dit pakket was het beperkt mogelijk om management rapportages te genereren en tevens was het niet mogelijk op reminders te koppelen aan projecten. Hierdoor kwam het wel eens voor dat een “todo” over het hoofd werd gezien. Parkd zit in een sterk groeiende fase waardoor dit oude CRM-pakket niet meer voldeed en dus waren ze toe aan een uitgebreider pakket.

Parkd stelde de volgende eisen aan het pakket;

  • Inzicht in progressie van de verschillende projecten.
  • Reminders met notificaties kunnen instellen voor proactieve opvolging
  • Het systeem moet rapportages kunnen genereren, zowel per medewerker als per team, bij voorkeur ook in een dashboard.
  • Het systeem moet gebruiksvriendelijk zijn en er moet goede begeleiding en support van de leverancier zijn.

"Het CRM pakket van Lime had een goede basis maar sloot nog niet in zijn geheel aan bij onze manier van werken. Lime heeft de gehele flow speciaal voor ons aangepast waardoor we nu werken met een CRM-pakket wat precies aansluit bij onze wensen en eisen."

Thijs Findhammer, Sales Director, Parkd

Boek en demo

Oplossing & resultaat

Met het CRM-systeem van Lime heeft Parkd alle inzichten die ze nodig hebben. Ze kunnen met één druk op de knop informatie uit het CRM -systeem halen en hebben een overzicht van de verschillende projecten in de verschillende fases.

Door taken te koppelen aan de betreffende projecten is een accountmanager altijd in staat deze proactief op te volgen. Hierdoor is het sales proces nog efficiënter geworden. Met de Lime Business Intelligence tool genereert Parkd mooie rapportages in dashboards, waar alle benodigde cijfers in terug te vinden zijn.

Willen jullie hetzelfde resultaat bereiken als Parkd?

Over Parkd

Parkd is een Belgische scale-up die financiële transacties mogelijk maakt op basis van GPS-coördinaten. Parkd heeft ’s werelds eerste parkeeroplossing ontwikkeld die automatisch start, stopt en betaalt voor een parkeersessie op basis van connected car data. Met toegang tot meer dan 5 miljoen auto’s via (inter)nationale partnerships op het gebied van telematica, leasing, verhuur en OEM’s en referentie klanten zoals Alliander, Stedin, Arval, Eneco en Rentokil.