Zo zien wij CRM

Je kunt natuurlijk ook klantgericht en klantvriendelijk zijn zonder een computersysteem.
Maar als een goed geheugen, Excellijsten en post its niet langer genoeg zijn, kan een duidelijke structuur je leven (en werk) makkelijker maken.

Structuur en orde creëren

Voor veel bedrijven is dit het grootste en ook belangrijkste doel van een CRM-systeem. Je klanten, partners, leveranciers – ja, iedereen waar je contact mee hebt – op één plek. Creëer meer rust en krijg een goed beeld van de klant.

Efficiënter werken

Als alle informatie op één plek is verzameld, kun je efficiënter te werk gaan. Vraag snel lijsten, statistieken en rapporten op. Doe waar je goed in bent in plaats van tijd te besteden aan het zoeken naar dingen!

Wordt een klantenmagneet!

Verras met écht goede klantenservice. De kans is groot dat je klanten zó tevreden zijn dat ze niet alleen blijven, maar ook positief over je praten met anderen. En hop, zo komen de klanten naar je toe in plaats van dat jij ze achterna moet zitten!

Waarom CRM?

Algemene chaos, klanten die vertrekken en vervelend informatieverlies als een collega stopt? Nee bedankt!
Onze CRM-systemen helpen je om het overzicht te houden over klanten, bedrijven en projecten. Het loont zich altijd omdat …

Klanten met hun hart winkelen, niet met hun hoofd.

Het aanbod van producten en diensten van hoge kwaliteit is enorm. De prijsconcurrentie is snoeihard. Wat gebeurt er als de klanten het gevoel hebben dat de alternatieven gelijkwaardig zijn, ongeacht leverancier?

  • Klanten zullen altijd het bedrijf kiezen dat ze het ”beste” vinden.
  • Als de prijs en het product van gelijke waarde zijn, wordt het een emotionele beslissing.
  • Klanten kiezen altijd het bedrijf waarmee ze de sterkste relatie hebben.

Wees gemakkelijk in de omgang. Houd je aan je beloftes. Verras af en toe positief. Onze CRM-systemen helpen je. Het is niet moeilijker dan dat om je concurrenten te overtreffen.

Test gratis
Een persoon die met de zon op de achtergrond naar een steen springt

Klanten praten. Veel.

Tegenwoordig zijn klanten meer geneigd zich uit te laten over hun klantervaringen dan ooit tevoren, en dan bij voorkeur online.

  • Als alles verloopt zoals de klanten verwachten, wordt er (meestal) boe noch ba gezegd.
  • Klanten die zich slecht behandeld voelen, hebben een grote behoefte om zich uit te spreken. Kan gevaarlijk zijn.
  • … maar positief verraste klanten praten ook! Dat is extreem waardevol.

Werk proactief met goede verkoopondersteuning en goede klantenservice. De klanten worden positief verrast en schrijven dan daarover. CRM-systemen zijn dus echt goede, goedkope en effectieve marketing.

Test gratis
Iemand die een stokje aan iemand anders geeft

Klantinformatie is veel waard. Heel veel.

Wat gebeurt er als een van je verkopers besluit om te stoppen en iets voor zichzelf begint of naar de concurrent gaat? Zonder een goed systeem kan deze gedachte een ware nachtmerrie zijn.

  • Weet jij met welke klanten je collega contact heeft gehad?
  • Wat is er afgesproken en beloofd?
  • Weet je of de klanten niet met de verkoper meegaan naar zijn/haar nieuwe werk?

Met een CRM-systeem houd je bij wat er gezegd en gedaan is, wanneer en door wie. Dan kun jij het stokje als een professional overnemen!

Vrouw die geconcentreerd naar haar mobiel kijkt

Met ons haal je het maximale uit je CRM-investering

Alles onder één dak

We zijn een one-stop-shop voor CRM die geheel zonder tussenpersonen ontwikkelt, verkoopt, implementeert, opleidt, ondersteunt, enz.

Flexibiliteit

Met al onze vaardigheden kunnen we snel, persoonlijk en flexibel zijn. Daag ons graag uit!

Ervaring

30 jaar ervaring met CRM en meer dan 6000 bedrijven die onze oplossing hebben gekocht = een unieke competentie van onschatbare waarde.

Toewijding

Bij ons krijg je veel liefde en toewijding. Wij vinden het werk leuk, en onze klanten halen daar hun voordeel uit!