Wij zijn er voor je gedurende de hele CRM-reis
Bij Lime doen we alles zelf: ontwikkeling, verkoop, implementatie en ondersteuning. Met onze jarenlange ervaring en expertise in onze achterzak, krijg je dan ook ondersteuning en begeleiding tijdens jouw hele CRM-reis.

De eerste bijeenkomsten
Het identificeren van behoeften, jouw CRM-project intern verankeren en leveranciers evalueren is niet zo makkelijk. Onze CRM-experts delen graag de best practices van andere bedrijven, beantwoorden vragen en helpen je bij het creëren van de kaders voor een succesvol project.

“Lime CRM voelde meteen als een moderne, snelle en zeer handige tool. Bovendien vonden we dat Lime ons bedrijf begreep, ze gaven ons zeer goede input en bovenal: ze verkochten een kant-en-klaar systeem welke te customizen was en niet een boel consult-uren.”
Peter Sandell, verkoop- en overeenkomstmanager, HSB Malmö
Lees meer over onze klantenWanneer je klant wordt bij ons
Nu begint het leukste – je krijgt een eigen Lime CRM! De basis ziet er hetzelfde uit voor alle bedrijven, maar aan de hand van jouw unieke behoeften creëren wij een persoonlijke twist voor je. Onze projectleiders sturen alles aan, en onze applicatieconsulten zorgen ervoor dat alle techniek op zijn plek komt.

Gebruiken en ontwikkelen
Wanneer jouw CRM-project is afgerond, beginnen de alledaagse werkzaamheden. Wij zijn beschikbaar voor technische ondersteuning en doen een follow-up om te vragen hoe het gaat. Als je extra hulp wilt bij gedragsverandering, het ontwikkelen van het systeem of meer opleidingen, dan regelen we dit voor je.

"Lime is goed in het opleiden en ondersteunen van hun klanten. Een geweldige gebruikersondersteuning en veel digitaal opleidingsmateriaal maken het zowel voor mij als administrateur als voor mijn collega's makkelijker. Het eindresultaat is een CRM-systeem dat écht wordt gebruikt"
Pernilla Axflo, analist, Curonova Consulting AB
Lees meer over onze klantenOndersteuning die door 98,7% wordt aanbevolen!
Een goed CRM en fijne klanten verdienen een goede service en opvolging. Wanneer je ons belt, antwoordt onze klantenservice normaal gezien binnen twee-drie keer overgaan. Dit kan één van de redenen zijn waarom 98,7% van de 4297 personen in ons klantonderzoek heeft aangegeven dat ze maar al te graag onze klantenservice aanbevelen aan derden.
Kom meer over ons te weten