De eerste bijeenkomsten

Het identificeren van behoeften, jouw CRM-project intern verankeren en leveranciers evalueren is niet zo makkelijk. Onze CRM-experts delen graag de best practices van andere bedrijven, beantwoorden vragen en helpen je bij het creëren van de kaders voor een succesvol project.

Jullie doelen concreet en meetbaar maken, helpt je de zakelijke waarde van een CRM-systeem te zien. Het vermindert ook het risico op een “Big Bang”-project. Samen zoeken we uit waar zich de meeste problemen voordoen.
Neem een intern besluit over de investering en zorg ervoor dat alle managers een gemeenschappelijk beeld hebben van wat deze investering zal opleveren. Dit zal voor een effectief proces zorgen! Wij helpen je graag met argumenten en voorbeelden van hoe verschillende managers en hun teams voordelen kunnen halen uit Lime CRM.
Functies en gebruiksgebieden verschillen tussen verschillende CRM-systemen. Ook werkprocessen en implementatie zijn verschillend. Zorg ervoor dat je de discussie met ons en andere leveranciers voert, zodat je de oplossing kunt vinden die het beste bij jullie organisatie past.
Wilt u meer weten?
Een blonde vrouw die lacht

“Lime CRM voelde meteen als een moderne, snelle en zeer handige tool. Bovendien vonden we dat Lime ons bedrijf begreep, ze gaven ons zeer goede input en bovenal: ze verkochten een kant-en-klaar systeem welke te customizen was en niet een boel consult-uren.”

Peter Sandell, verkoop- en overeenkomstmanager, HSB Malmö

Lees meer over onze klanten

Wanneer je klant wordt bij ons

Nu begint het leukste – je krijgt een eigen Lime CRM! De basis ziet er hetzelfde uit voor alle bedrijven, maar aan de hand van jouw unieke behoeften creëren wij een persoonlijke twist voor je. Onze projectleiders sturen alles aan, en onze applicatieconsulten zorgen ervoor dat alle techniek op zijn plek komt.

Nu begint het leukste – je krijgt een eigen Lime CRM! De basis ziet er hetzelfde uit voor alle bedrijven, maar aan de hand van uw unieke behoeften creëren wij een persoonlijke twist voor u. Onze projectleiders sturen alles aan, en onze applicatieconsulten zorgen ervoor dat alle techniek op zijn plek komt.
Tijdens opstartbijeenkomsten bereiden we het project voor. Het doel wordt bepaald, een projectgroep wordt samengesteld en we maken een gedetailleerd plan. Als het technische werk op gang is gekomen, houden we regelmatig projectbijeenkomsten om te kijken naar het verloop en om de focus op de volgende stap in het project te houden.
Jullie Lime CRM-oplossing wordt ontwikkeld door middel van een nauwe samenwerking tussen onze CRM-experts en jouw projectgroep. Technische configuratie wordt stapsgewijs gedaan en je krijgt een testperiode om er zeker van te zijn dat alles werkt voordat het systeem live gaat.
Technische specialisatie
Drie personen die lachen bij een whiteboard

Gebruiken en ontwikkelen

Wanneer jouw CRM-project is afgerond, beginnen de alledaagse werkzaamheden. Wij zijn beschikbaar voor technische ondersteuning en doen een follow-up om te vragen hoe het gaat. Als je extra hulp wilt bij gedragsverandering, het ontwikkelen van het systeem of meer opleidingen, dan regelen we dit voor je.

Onze CRM-experts van de supportafdeling zijn beschikbaar op werkdagen en lossen 70% van alle cases op bij het eerste contact. Je hoeft ze alleen een bericht te sturen in de chat of te bellen als je technische problemen of vragen hebt.
CRM vereist gedragsveranderingen om een maximaal resultaat te behalen. Wij kunnen je hierbij helpen! Ofwel tijdens de implementatie, ofwel later. Met verschillende tools en activiteiten helpen we je graag bij het creëren van een proactieve, klantgerichte bedrijfscultuur.
Wij zijn een lange-termijn-partner en je kunt met ons meegroeien, op jullie voorwaarden. Er kunnen lopend gebruikers worden toegevoegd of verwijderd en wij kunnen jullie Lime CRM naar behoefte ontwikkelen, bijvoorbeeld met nieuwe add-ons of meer integraties.
Het gebruiken van Lime CRM moet leuk en gemakkelijk zijn. Daarom organiseren wij regelmatig webinars, opleidingen en klantontmoetingen voor onze gebruikers. Houd onze klantenpagina en je inbox in de gaten!
Twee personen die naar een scherm lachen, de man draagt een headset

"Lime is goed in het opleiden en ondersteunen van hun klanten. Een geweldige gebruikersondersteuning en veel digitaal opleidingsmateriaal maken het zowel voor mij als administrateur als voor mijn collega's makkelijker. Het eindresultaat is een CRM-systeem dat écht wordt gebruikt"

Pernilla Axflo, analist, Curonova Consulting AB

Lees meer over onze klanten

Ondersteuning die door 98,7% wordt aanbevolen!

Een goed CRM en fijne klanten verdienen een goede service en opvolging. Wanneer je ons belt, antwoordt onze klantenservice normaal gezien binnen twee-drie keer overgaan. Dit kan één van de redenen zijn waarom 98,7% van de 4297 personen in ons klantonderzoek heeft aangegeven dat ze maar al te graag onze klantenservice aanbevelen aan derden.

Kom meer over ons te weten