Materiaalleverancier, aannemer of bouwhandelaar? Grote multinational of klein lokaal bedrijf? In de loop der jaren hebben we aan verschillende soorten bouwbedrijven CRM-oplossingen geleverd. Waaronder Tegelmaster, NCC en XL Bygg Hans Anders. Nu willen we jou helpen!
CRM zorgt voor groei
Evalueer toekomstige sales op de juiste manier - ook met meerdere offertes voor hetzelfde project. Ontvang proactieve herinneringen over welke offertes/aanbiedingen je moet opvolgen. Rolbeheer geeft je controle over zowel interne- als externe sleutelpersonen in de projecten.
Boek en demoWanneer je alles op orde wilt hebben
De bouwsector is in vele opzichten bijzonder. Veel offertes voor eenzelfde project kunnen voor verwarring zorgen wanneer je de verwachte order-intake moet berekenen. Er zijn daarnaast bij elk project vaak veel belangrijke rollen en bedrijven om bij te houden. Herken je dit? Met Lime CRM krijg je alles overzichtelijk.
Lime CRM voor de bouwsector
Klant- en projectoverzicht
Wie heeft de klant voor het laatst ontmoet? Welke projecten zullen naar verwachting in Q4 worden afgerond? In Lime CRM krijg je een overzicht van de klanten, contacten en projecten.
Offertes en herinneringen
In Lime CRM beheer je eenvoudig alle offertes - ook wanneer deze voor hetzelfde project zijn. Vervolgens kun je proactieve herinneringen ontvangen via InfoTiles zodra ze opgevolgd moeten worden. Er zullen geen offertes meer vergeten worden!
Rolbeheer in projecten
Wie is de opdrachtgever, hoofdaannemer of onderaannemer? En wie is intern de verantwoordelijke verkoper, projectmanager of calculator? Met Lime CRM krijg je een overzicht van de rollen binnen alle projecten.
Outlook en bedrijfssystemen
”Waar is de tekening ook alweer…?” Lime CRM is volledig geïntegreerd met Outlook, zodat je de belangrijke mails op het klanten- en projectscherm kunt opslaan. Het systeem kan ook aan jouw ERP-systeem gekoppeld worden.
”Lime is zowel responsive als toegankelijk, wat ons helpt om te voldoen aan een hoge veranderingsdruk en tegelijkertijd voorop te lopen wat systeemondersteuning voor CRM betreft."
- Daniel Nottberg, CRM-manager NCC