Door de jaren heen heeft ons team veel CRM-oplossingen geleverd aan bedrijven binnen de machinebranche. Weland, Consilium, Elektroautomatik en Siwertell zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Nu verheugen we ons erop om jouw bedrijf te helpen.
Meer dan machines. Met Lime CRM.
Machineparkoverzicht dat proactieve verkoop van reserveonderdelen en services mogelijk maakt. Ticketing voor klachten, garantiecases, service en alles wat met jouw machines en klanten te maken heeft. Overzichtelijk en op maat te maken visueel bedrijfsmanagement, dat voor efficiënte verkoop en lonende klantrelaties zorgt!
Boek en demoGeen gruis in jouw machines
Als je machines en industriële producten maakt, verhuurt of verkoopt, weet je dat je tegen uitdagingen zal aanlopen. Lange verkoopprocessen, follow-up van serviceovereenkomsten en garantieperioden zijn enkele voorbeelden van dingen waar je scherp op moet zijn. Maar zo moeilijk hoeft het niet te zijn – in Lime CRM is alles gestructureerd én makkelijk toegankelijk.
Lime CRM voor de machinebranche
Visueel bedrijfsmanagement
Belangrijke bedrijfsinformatie wordt gevisualiseerd op een handig dashboard en is toegankelijk voor alle medewerkers. Maak jouw belangrijkste cijfers begrijpelijk en werk proactief in plaats van reactief.
Machinepark
Bekijk welke machines/producten beschikbaar zijn en welke worden verkocht/verhuurd. Werk proactief met de verkoop van reserveonderdelen door op het juiste moment over de juiste gegevens te beschikken.
Zaken en service
Beheer gemakkelijk je garantiecases, klachten, service en andere zaken gekoppeld aan je machines en klanten. Met Lime Work Order kun je ook nog eens werkbonnen toevoegen en gebruiken.
Contractbeheer
Of het nu gaat om garantieovereenkomsten, serviceovereenkomsten of iets anders, je kunt ze eenvoudig beheren in Lime CRM - zowel op bedrijfsniveau, als voor individuele machines.
De technici zullen jou bedanken
Zorg dat de technici op kantoor en in het veld gesynchroniseerd te werk kunnen gaan. Met de Lime Work Order add-on voor Lime CRM wordt werkorderbeheer heel eenvoudig. Van caseregistratie en resourceplanning tot werkbonnen, rapportage en factuurdocumentatie – alles is mogelijk.
"Met dit systeem kunnen we direct zien hoe een bepaald project er voor staat. Zijn de machines geleverd of zijn ze nog onderweg, wat heeft de opdrachtgever nog nodig aan materiaal en wanneer moet hij dit ontvangen. Kortom, een totaal relatiebeheersysteem met onze klanten. Verder kun je ook specifieke eisen of wensen voor een bepaalde klant vastleggen in het systeem. Met het gehele overzicht wordt het efficiënter en inzichtelijk. Niet alleen voor ons, maar ook voor de klant."
Sanne Weeda, Eigenaar, Holland Machinery